სუფთა ჰაერი
შემოდგომის დადგენასთან ერთად იწყება ბუნებრივი პროცესი -ფოთოლცვენა. ფოთლების სიუხვით გამოირჩევა სოფელი. მოსახლეობა გაუაზრებლად იწყებს ფოთლის წვას. მათ არ იციან რას იწვევს ამ დროს გამოყოფილი აირები,რომ ეს აირები საზიანოა ადამიანის ჯანმრთელობისთვის, მცენარეული და ცხოველური ორგანიზმებისთვის.ასევე ატმოსფეროს შედგენილობის შეცვლა იწვევს კლიმატის გლობალურ ცვლილებებს.
პროექტზე მუშაობისასმოსწავლეები რეალური პრობლემის გადასაჭრელად შეძენილ ცოდნას და უნარებს იყენებენ, გაიაზრებენ ნასწავლის საჭიროებას და გამოყენების სფეროს.მაღლდება მათი მოტივაცია და იზრდება პასუხისმგებლობის გრძნობა. უყალიბდებათ საკუთარი თავის რწმენა და სხვათა შეფასების უნარი.
მოსწავლეები მოიპოვებენ ინფორმაციას ფოთლის და სასოფლო სამეურნეო ნარჩენების წვის დროს გამოყოფილი აირების შესახებ, მოახდენენ მათ კლასიფიკაციას მავნებლობის მიხედვით, აღრიცხავენ თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემებს თანამედროვე საინფორმაციო ტექნოლოგიების საშუალებით, გაანალიზებენ შედეგებს, გააკეთებენ დასკვნებს და შეიმუშავებენ შესაბამის რეკომენდაციებს, წარმოადგენენ ბუკლეტების სახით, რომელსაც დაურიგებენ სოფლის მოსახლეობას.
შემოდგომის დადგენასთან ერთად იწყება ბუნებრივი პროცესი -ფოთოლცვენა. ფოთლების სიუხვით გამოირჩევა სოფელი. მოსახლეობა გაუაზრებლად იწყებს ფოთლის წვას. მათ არ იციან რას იწვევს ამ დროს გამოყოფილი აირები,რომ ეს აირები საზიანოა ადამიანის ჯანმრთელობისთვის, მცენარეული და ცხოველური ორგანიზმებისთვის.ასევე ატმოსფეროს შედგენილობის შეცვლა იწვევს კლიმატის გლობალურ ცვლილებებს.
პროექტზე მუშაობისასმოსწავლეები რეალური პრობლემის გადასაჭრელად შეძენილ ცოდნას და უნარებს იყენებენ, გაიაზრებენ ნასწავლის საჭიროებას და გამოყენების სფეროს.მაღლდება მათი მოტივაცია და იზრდება პასუხისმგებლობის გრძნობა. უყალიბდებათ საკუთარი თავის რწმენა და სხვათა შეფასების უნარი.
მოსწავლეები მოიპოვებენ ინფორმაციას ფოთლის და სასოფლო სამეურნეო ნარჩენების წვის დროს გამოყოფილი აირების შესახებ, მოახდენენ მათ კლასიფიკაციას მავნებლობის მიხედვით, აღრიცხავენ თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემებს თანამედროვე საინფორმაციო ტექნოლოგიების საშუალებით, გაანალიზებენ შედეგებს, გააკეთებენ დასკვნებს და შეიმუშავებენ შესაბამის რეკომენდაციებს, წარმოადგენენ ბუკლეტების სახით, რომელსაც დაურიგებენ სოფლის მოსახლეობას.
მოსწავლეები თემის წარმომადგენლებთან ერღად შეიმუშავებენ გეგმას ნარჩენების გადამუშავების შესახებ.
ОтветитьУдалить