პროექტის განხორციელებისას მოსწავლეები:
- ლიტერატურის გაცნობით და სხვადასხვა ინტერნეტ საიტებით მოიძიებენ ინფორმაციას ჰაერის დამაბინძურებლების, კერძოდ ფოთლის და სასოფლო სამეურნეო ნარჩენების წვით წარმოქმნილი აირების შესახებ.
- ასევე გაარკვევენ თუ რა გავლენას ახდენს ნარჩენების წვის დროს გამოყოფილი თითოეული ნივთიერება ადამიანის ჯანმრთელობასა და გარემო პირობებზე(გლობალური დათბობა, მჟავა წვიმები.)
- დაახარისხებენ ინფორმაციას, ჩაწერენ შესაბამის ქიმიურ რეაქციებს.ამისათვისმოსწავლეებიგაიხსენებენ ცოდნას ნაერთთა კლასების თვისებების შესახებ, ატმოსფეროს შედგენილობას, ოზონის ფენის არსს და მნიშვნელობას.
- ინფორმაციას წარმოადგენენ ცხრილების, სქემების და დიაგრამების სახით.
- მოძიებული ინფორმაციის შეჯამებისას ჩამოაყალიბებენ კითხვარს ჰაერის დაბინძურების შესახებ და მოახდენენ მოსახლეობის ანკეტირებას.
- მოპოვებული ინფორმაციას გაანალიზებენ, გააკეთებენ დასკვნებს ამ აირების მავნე ზეგავლენის შესახებ .
- განახორციელებენ პრეზენტაციას.
- ჩამოაყალიბებენ რეკომენდაციებს, თუ როგორ აიცილონ თავიდან ფოთლის და სასოფლო სამეურნეო ნარჩენების დაწვით გამოწვეული ჰაერის დაბინძურება.
- მოამზადებენ ბუკლეტებს და გაავრცელებენ მოსახლეობაში.
თემა აქტუალურია. მოსწავლეებისთვის საინტერესო. პროექტის განვითარების ეტაპები გაწერილია კარგად.
ОтветитьУдалитьჩემი მოკრძალებული რჩევა იქნება რეკომენდაციებში კომპოსტის დამზადებაზე გაამახვილონ ყურადღება. გისურვებთ წარმატებას!
ქალბატონო ნათელა ჩემი პროექტის ერთ-ერთი მიზანი ზუსტად კომპოსტირებაა. მადლობა რჩევისთვის.
Удалитьმოსწავლეებმა თემთან ერთად დასახონ ნარჩენების მოცილების გზები
ОтветитьУдалить