ზოგადი კითხვა:
1.რას ნიშნავს ჯანსაღი გარემო?
თემატური კითხვები:
1.სად უფრო სუფთაა ჰაერი: ქალაქში, სოფელსა თუ მთაში? რატომ?
2.რა პროცესები იწვევს ჰაერის დაბინძურებას?
3.რა გავლენას ახდენს დაბინძურებული ჰაერი გარემოსა და ადამიანის ჯანმრთელობაზე?
შინაარსობრივი კითხვები:
1. რომელი აირები გამოიყოფა ფოთლის და სასოფლი-სამეურნეო ნარჩენების წვისას?
2. რა დაავადებებს იწვევს წარმოქმნილი აირები?
3.რა ქიმიური პროცესები მიდის მჟავა წვიმების წარმოქმნისას? გლობალური დათბობისას?
4.როგორ ავიცილოთ თავიდან ნარჩენების წვა?
1.რას ნიშნავს ჯანსაღი გარემო?
თემატური კითხვები:
1.სად უფრო სუფთაა ჰაერი: ქალაქში, სოფელსა თუ მთაში? რატომ?
2.რა პროცესები იწვევს ჰაერის დაბინძურებას?
3.რა გავლენას ახდენს დაბინძურებული ჰაერი გარემოსა და ადამიანის ჯანმრთელობაზე?
შინაარსობრივი კითხვები:
1. რომელი აირები გამოიყოფა ფოთლის და სასოფლი-სამეურნეო ნარჩენების წვისას?
2. რა დაავადებებს იწვევს წარმოქმნილი აირები?
3.რა ქიმიური პროცესები მიდის მჟავა წვიმების წარმოქმნისას? გლობალური დათბობისას?
4.როგორ ავიცილოთ თავიდან ნარჩენების წვა?
ОтветитьУдалитьროგორ ავიცილოთ თავიდან ნარჩენების წვა? თემატური ხომ არ არის? დანარჩენი ვფიქრობ კარგია.
მიმართულების მიმცემი ზოგადი კითხვა აზროვნებას გაუხალისებთ მოსწავლეებს, მოიცავს სხვადასხვა მიმართულებას. თემატური კითხვები მკაფიოდ უკავშირდება პროექტის ამოცანებს და მაღალი დონის სააზროვნო უნარების გამოყენებას მოითხოვს. შინაარსობრივი კითხვები კი მათში ფაქტობრივ ცოდნას განავითარებს. გისურვებთ წარმატებას!
ОтветитьУдалить